مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از خریداری ۵۰۰ بخاری استاندارد برای مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ چگنی گفت: در بخش تعمیرات گرمایشی مدارس لرستان یک میلیارد و ۲۴ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی میزان اعتبارات احداث موتورخانه برای تامین سیستم گرمایشی مدارس لرستان را هفت میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان برشمرد و افزود: این اعتبار برای تامین سیستم گرمایشی ۸۰ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه در حوزه خرید تجهیزات گرمایشی امسال ۵۰۰ بخاری استاندارد برای مدارس لرستان خریداری شد گفت: اعتبار هزینه شده برای خرید این تعداد بخاری ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

چگنی اعتبار در نظر گرفته شده برای تعمیرات اساسی مدارس لرستان را یک میلیارد و ۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برشمرد و گفت: اکثر تعمیرات مدارس استان انجام شده و مناقصه احداث سیستم گرمایشی مدارس استان نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای خرید تجهیزات فضاهای آموزشی از اعتبارات استانی ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است افزود: با رایزنی های صورت گرفته با سازمان نوسازی مدارس کشور امسال اعتباراتی برای خرید تجهیزات جایگزین به استان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان سهمیه خرید فرش سجاده ای نمازخانه های مدارس لرستان را پنج هزار و ۶۰۰ متر دانست و گفت: با رایزنی های صورت گرفته از سوی استان تا کنون هشت هزار و ۱۰۰ متر فرش سجاده ای به مدارس لرستان اختصاص داده شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.