مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمک‌های حامیان به ایتام در 8 ماهه امسال افزون‌ بر 10 میلیارد تومان بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی مجلس‌آرا " شرایط مراکز نیکوکاری را حساس دانست و افزود: در نگاه کلان، بیشترین وظایف کمیته امداد در آینده به مراکز نیکوکاری واگذار خواهد شد.

وی افزود: شناسایی توانمندی‌های منطقه، جذب خیران و نیکوکاران و رساندن خدمات در کمترین زمان ممکن از وظایف مراکز نیکوکاری است.

مهدی مجلس‌آرا ادامه داد: تجربه ثابت کرده در هر موضوعی که مردم به آن وارد شدند، آن موضوع به سرانجام رسیده و موفقیت در آن حاصل‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه با اشاره به همکاری 46 هزار حامی نیکوکار با این کمیته تصریح کرد: افزایش تعداد حامیان نیکوکار ایتام و محسنین نشان‌دهنده اعتمادی است که مردم به مجموعه کمیته امداد و این طرح‌ها داشته‌اند و در مراکز نیکوکاری نیز باید این حس اعتماد تقویت و افزایش یابد.

وی میزان کمک‌های حامیان به ایتام در 8 ماهه گذشته امسال را افزون بر 10 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از 63 هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

مهدی مجلس‌آرا از مسئولان مراکز نیکوکاری خواست با شفافیت همراه باصداقت و اعتمادسازی هرچه بیشتر در بین مردم و خیران، از توانمندی‌های منطقه برای خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کنند.



انتهای پیام/گ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.