معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كميته امداد امام خميني (ره) استان زنجان از جمع‌آوری قريب به 5 ميليار ريال كمك مردمی در خانه انفاق زنجان تا پايان آبان ماه سال جاری خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛به نقل از روابط عمومی ، رضا حسنلو گفت: از آغاز امسال تا كنون مردم استان زنجان در قالب 31 طرح مشاركتی در خانه انفاق حضور یافته و به نیازمندان كمك كرده‌اند.

وی با اشاره به اینكه مجموع كمك‌های مردمی جمع‌آْوری شده در این مركز 4 میلیارد و 976 میلیون ریال بوده است، اضافه كرد: بیشترین كمكهای جمع‌ْآوری شده از محل اجرای طرح اكرام به میزان 2 میلیارد و 870 میلیون و 339 هزار ریال بوده است.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تعداد حامیان جذب شده در قالب طرح اكرام ایتام را 155 نفر اعلام كرد و گفت: این تعداد حامی كفالت 285 فرزند یتیم را تقبل كرده‌اند.

این مسئول همچنین میزان كمك‌های مردمی جمع‌آوری شده در طرح طاها را 98 میلیون و 900 هزار ریال اعلام كرد و گفت: در قالب طرح مذكور كفالت هشت یتیم به 6 حامی واگذار شده است.

حسنلو با اشاره به اینكه در طرح آزادی زندانیان نیازمند نیز میزان مشاركت‌های مردمی 79 میلیون و 787 هزار ریال بوده است، تصریح كرد: در مدت اعلام شده 107 میلیون و 33 هزار ریال در قالب فطریه عام و 105 میلیون ریال نیز در قالب كفاره به نیازمندان كمك شده است.

وی میزان كمك‌های مردمی در قالب فطریه سهم سادات، طرح كوثر و طرح رضوان را به ترتیب 7 میلیون، 84 میلیون و 345 هزار ریال و 63 میلیون و 685 هزار ریال اعلام كرد و گفت: همچنین در قالب صدقات نیز 89 میلیون و 375 هزار ریال به مددجویان كمیته امداد مساعدت شده است.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینكه میزان مساعدت مردم به مددجویان این نهاد در طرح شفا 99 میلیون ریال تا پایان آبان ماه بوده است، افزود: مردم استان زنجان در مدت اعلام شده 336 میلیون ریال نیز در قالب طرح محسنین به مددجویان كمیته امداد مساعدت كرده‌اند.

این مسئول در ادامه مجموع كمك‌های مردمی در قالب طرح نذورات قربانی و طرح حج فقرا قریب به 90 میلیون ریال اعلام كرد و اظهار داشت: تا پایان آبان ماه 229 میلیون و 529 هزار ریال در قالب طرح اطعام و افطار نیازمندان جمع‌آوری شده است.

حسنلو با اشاره به اینكه از آغاز سال جاری تا پایان آبان ماه امسال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) و احسان تاج گل 42 میلیون ریال كمك مردمی جمع‌آوری شد، اضافه كرد: همچنین در قالب جشن نیكوكاری نیز 41 میلیون و 705 هزار ریال به مددجویان كمیته امداد مساعدت شد.

وی با اشاره به اینكه در جشن عاطفه‌ها نیز 238 میلیون و 462 هزار ریال به مددجویان كمیته امداد كمك شد، افزود: در طرح یاسین و رد مظالم نیز در مجموع 92 میلیون ریال كمك مردمی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینكه میزان مساعدت‌های مردمی در قالب كمك‌های خاص و همیان مولا 35 میلیون ریال بود، گفت: امسال در طرح هبه نیز 112 میلیون و 550 هزار ریال به مددجویان كمیته امداد مساعدت شد.

این مسئول با اشاره به اینكه تا پایان آبان ماه امسال در طرح احسان حسینی و احسان دانش‌آموزی 13 میلیون ریال به مددجویان كمیته امداد مساعدت شد، اضافه كرد: امسال در طرح زكات و كمك به مردم یمن نیز 32 میلیون ریال كمك مردمی جمع‌آوری شد.

وی همچنین مجموع درآمدهای انتظامی كمیته امداد را 114 میلیون و 990 هزار ریال اعلام كرد و گفت: امسال در قالب طرح نیروی افتخاری 14 نفر جذب شدند

انتهای پیام/ش


برچسب ها: جمع آوری ، مردمی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.