مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان از جمع‌آوری 2 میلیارد و 799 میلیون ریال زکات در شهرستان ماهنشان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمییت پرداخت زکات  و اقدامات انجام شده در این راستا گفت : بر این اساس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان اقدام به توزیع بروشورهای تبلیغی برای اطلاع بیشتر کشاورزان و همچنین به منظور توجیه و تبیین احکام زکات کرده است.

این مسئول افزود: بر اساس اقدامات صورت گرفته تا کنون 2 میلیارد و 799 میلیون ریال زکات در شهرستان ماهنشان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان با بیان اینکه امسال تعهدات کمیته امداد ماهنشان جمع‌آوری 4 میلیارد و 962 میلیون ریال زکات در شهرستان است، اظهار کرد: تا کنون 56 درصد از تعهدات شهرستان در این بخش محقق شده است.

غفاری با اشاره به گزارش تفکیکی از مبلغ زکات جمع‌آوری شده در شهرستان 913 میلیون 242 هزار ریال در زمینه زکات واجب، مستحبی نقدی و کالا بوده است، اضافه کرد: همچنین 552 میلیون ریال از این مبلغ نیز در قالب درآمدهای انتظامی جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه 970 میلیون ریال از مبلغ مذکور نیز مربوط به صورت زکات فطره جمع‌آوری شد، تصریح کرد: همچنین 363 میلیون ریال نیز در قالب زکات محرومان جمع‌آوری شده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: جمع آوری ، زکات ، ماهنشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.