شخصیتهای لبنانی درباره پیام رهبری چه گفتند

شخصیت های لبنانی پیام رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غرب را پیامی مهم دانسته که شرق و غرب را به تعامل با همدیگر فرامی خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "شیخ ماهر مزهر" مسؤول روابط بین الملل مجمع علمای مسلمان لبنان در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: پیام رهبر انقلاب اسلامی ایران همچون پیام های امام خمینی (ره) حاوی حمایت مجدد جمهوری اسلامی از مشروعیت مقاومت است.

شیخ مزهر گفت: دین اسلام هیچ ارتباطی با تروریست هایی که با رفتارهای غیرانسانی خود وجهه این دین الهی را تخریب می کنند، ندارد.

"عبدالهادی محفوظ" رئیس شورای ملی رسانه لبنان نیز در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: پیام رهبر بزرگی همچون سید علی خامنه ای به جوانان غرب، اقدامی بجا بود زیرا سیاست های اسرائیل باعث شده است که  مقاومت و تروریسم برای برخی افراد (در کشورهای غربی) قابل تفکیک و تشخیص از همدیگر نباشد.

"غالب  قندیل" عضو شورای ملی رسانه لبنان نیز تأکید کرد: فراخواندن امام خامنه ای به تفکیک و تشخیص بین مقاومت و تروریسم، فراخواندن به ارزش ها ، آزادی و عزت انسانی است.

غالب قندیل خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت از ارزشها، آزادی و عزت انسانی دفاع می کنند ولی گروه های تروریستی و تکفیری با حملات وحشیانه خود عزت انسانی را پایمال کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار