نگرانی صهیونیست‌ها از ایجاد چتر دفاعی روسیه در سوریه برای ایران و حزب الله

یک پایگاه صهیونیستی از نگرانی مقامات این رژیم درباره عملیات روسیه در جنوب سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی صهیونیستی «دبکا فایل» از نگرانی صهیونست ها درباره عملیات روسیه در مرز جولان خبر داد.

بر اساس این گزارش، موشه یعلون، وزیر جنگ و گادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رژیم صهیونیستی نگران انگیزه‌های روسیه از انجام عملیات در جنوب سوریه هم مرز با بلندی‌های جولان هستند.

در نتیجه نگرانی در مورد این وجود دارد که شاید مسکو با فراهم کردن چتر امنیتی برای ایران و حزب‌الله، اوضاع را به شکلی درآورد تا آن‌ها موفق به اجرای به طرح دیرینه خود یعنی جاگزینی نیروی‌های سپاه ایران و حزب‌الله در مرز جولان با رژیم صهیونیستی شوند.

پایگاه دبکا فایل در ادامه درباره چتر امنیتی روسیه در جولان نوشت:  دو سال تلاش بی وقفه ارتش و دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در دور نگه داشتن نیروهای ایران و حزب‌الله از مرز با جولان از بین می‌‌رود.

در ادامه این گزارش آمده است: از سوی دیگر، نیروهای حزب‌الله در ورود سپاهیان ایران را در ایجاد مرکز فرماندهی در مرز با اسرائیل خواهند گشود و راهی برای ارسال سلاح‌های ایرانی به دست حزب‌الله از خاک سوریه گشوده می‌شود. همچنین حزب‌الله می‌تواند دسترسی مستقیم به جنگ افزار از سوریه داشته و از فاصله کمتری اسرائیل را هدف بگیرد.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار