در آستانه فرا رسیدن روز جهانی معلولین، اعضای جامعه معلولین با حضور در بهزیستی از خدمات مدیر و کارکنان واحد توانبخشی که وظیفه خدمت رسانی به معلولین را دارند تقدیر نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمد محمدی مدیرکل بهزیستی در حاشیه دیدار جامعه معلولین گفت: یکی از استراتژیهای بهزیستی آشنایی معلولین با حقوق خود است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: معلولین باید پیگیر اجرایی نمودن قانون جامع حمایت از حقوق خود باشند و با تشکیل NGO ها و مراکز غیر دولتی در این امر پیش قدم باشند

وی با اشاره به فعالیت مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی اظهارکرد: مراکز غیر دولتی بازوان توانمند بهزیستی هستند و بهزیستی به دنبال بهره گیری از پتانسیل این مراکز است.

وی از جامعه معلولین خواست همگام با بهزیستی در راستای احقاق حقوق معلولین و رفع مشکلات آنها قدم بردارند و یار و یاور هم باشند.

محمدی انعکاس مستقیم مشکلات معلولین به بهزیستی را یکی از فعالیت های بارز NGO ها برشمرد و تصریح کرد: حضور معلولین در جامعه و توانمندی آنها می توانند عمده مشکلات آنها را رفع نماید.

در ادامه این دیدار قنبری مدیر عامل جامعه معلولین استان زنجان گفت: این دیدار با هدف تقدیر از کارکنان بهزیستی صورت پذیرفته و معلولین با اهدا شاخه گل از مدیرکل و شاغلین حوزه توانبخشی که به امور معلولین رسیدگی می کنند تشکر نمودند.

وی تلاش بهزیستی در زمینه مناسب سازی، کمک هزینه شهریه دانشجویی، تحویل خودرو به معلولین و خدمات کمک توانبخشی را از عمده فعالیت های چشمگیر واحد توانبخشی برشمرد.

وی رابطه بهزیستی با NGO ها و مراکز غیر دولتی را رابطه پدر و فرزندی عنوان نمود و احقاق حقوق معلولین، کمک به بهبود شرایط زندگی و دسترسی یکسان و آسان به منابع را جهت معلولین از اهداف پیش روی بهزیستی و جامعه معلولین معرفی کرد.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: تقدیر ، بهزیستی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۴
سلام خسته نباشیدجوانان خبرگزاری زنجان بالاخوندم تقدیرازمدیربنده یک دختری دارم 18ساله تاکنون ازبهزیستی کسی نپرسیده این شخص کی وکجاست پرونده داره تاالان نه ولچرنه ولچرحمام مگن هرچندمعلول یک نفرمدکارداره من خودم باهزارمکافات ازش نگهداری میکنم اسم دخترم روقیه قاسمی است شما میتونین منودعوت کنیدبیام راحت درموردخدمات بهزیستی صحبت کنم