اصفهان؛

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در میدان امام علی(ع)

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: همزمان با مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اجتماع بزرگ عزاداران در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی در میدان امام علی(ع) اصفهان را حرکتی ارزشمند است که با همدلی و تواضع، کاری کنیم تا آسیب این مراسم به حداقل برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور همه هیئت ها به صورت متمرکز عظمت و شکوه آن مراسم را بالا می برد.

وی ادامه داد: اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی چهارشنبه این هفته با سخنرانی حجت الاسلام مهدی گرجی استاد حوزه و دانشگاه و مداحی مداحان اهل بیت(ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می‌شود که این مراسم به صورت زنده از شبکه های ملی و صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه دهه آخر ماه صفر اوج ذکر مصائب آل الله است و باید آنچنان که زیبنده اهل بیت(ع) است را در حد توان انجام دهیم تصریح کرد: بهترین و برترین کار تعظیم شعائر الهی است.

وی ادامه داد: که در بسیاری از موارد جلوه مراسم مذهبی باعث تحت تاثیرقرار گرفتن افراد می شود و این مراسم ها حال و هوای افراد را تغییر می دهد و به اندازه چندین کلاس اخلاق موثر است. 

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.