سرمربی و بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در بازی امروز مقابل شاگردان وهم تیمی های سابق خود قرار می‌گیرند.

علی منصور و پیام رو در روی رفقا

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در دیدار امروز تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر شاهد تقابل جالب علی رضا منصوریان و پیام صادقیان هافبک طراح زردپوشان پایتخت با شاگردان و هم تیمی‌های سابق آن ها هستیم.

هفت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه حضور در تیم‌های تحت سرمربی گری منصوریان را داشته‌اند.

محسن مسلمان،‌امید عالیشاه، مهدی طارمی، ایمان صادقی، کامیابی نیا، علی علیپور و فرشاد احمد زاده این هفت بازیکن هستند که درتیم‌های امید و باشگاه نفت تهران زیرنظر سرمربی کنونی زردپوشان بازی کرده‌اند.

مسلمان درزمان سرمربی گری منصوریان در تیم امید آمار 18بازی و سه گل را به ثبت رساند.

امید عالیشاه نیز در بین سال‌های 1390 تا 1392برای تیم ملی امید با هدایت سرمربی کنونی نفت آمار سه بازی رسمی و یک گل را ثبت کرد.

مهدی طارمی امید اول سرخ‌پوشان پایتخت برای برتری مقابل نفتی‌ها نیز در زمان هدایت تیم امید از سوی علی منصور بارها به اردوی تیم المپیک دعوت می‌شد و سابقه یک بازی رسمی بین المللی را دارد.

ایمان صادقی: دروازه‌بان دوم پرسپولیس نیز در تیم ملی امید با سرمربی گری علی رضا منصوریان 20بازی انجام داد و همیشه به عنوان یکی از دروازه بانان مورد اعتماد ‌سرمربی کنونی نفت در لیست این تیم قرار می‌گرفت.

علی ‌علیپور: مهاجم قائم شهری پرسپولیس نیز در زمان ‌سرمربی گری ‌منصوریان بارها به تیم ملی امید دعوت گردید و در چند بازی دوستانه به میدان رفت.

فرشاد احمد زاده:این بازیکن نیز سابقه 3بازی و یک گل ملی در تیم امید زمان علی منصوریان را دارد.

کمال کامیابی نیا: هافبک فصل گذشته نفت تهران با دلیل محرومیت تقابل با هم تیمی‌های سابق را از دست داد. کامیابی نیا در فصل گذشته زیر نظر علی رضا منصوریان 39بازی برای نفتی‌ها انجام داد و 3گل به ثمر رساند.

وی در تیم ملی امید با سرمربی گری علی رضا منصوریان 3بازی رسمی انجام داد.

هرچند حضور وی در دیدار رفت مرحله دوم مقدماتی المپیک 2012مقابل عراق با وجود محرومیت سبب شد تیم ملی امید علی رغم پیروزی یک بر صفر در زمین حریف با حکم انضباطی فیفا سه بر صفر بازنده شد و فرصت صعود به مرحله نهایی المپیک را از دست داد.

پیام صادقیان نیز تنها بازیکن نفتی‌ها است که امروز مقابل پرسپولیس تیم سابق خود می‌گیرد. پیام درابتدای لیگ سیزدهم به پرسپولیس پیوست و نمایش‌های تکنیکی و پاس‌های هوشمندانه وی سبب شد پیام خیلی زود به امید اول هواداران تبدیل شود اما حاشیه‌های جورواجور پیام منجر به محو شدن خاطره بازی‌های درخشان وی در ذهن همین هواداران و مسئولان باشگاه گردید و این بازیکن در سال دوم حضور خود در پرسپولیس با دلیل جنجال سازی‌های گوناگون به یک نیمکت نشین و سکو نشین تبدیل شود.

صادقیان در 42بازی برای پرسپولیس آمار پنج گل و هشت پاس گل را به جا گذاشت.

البته پیام زیر نظر علی رضا ‌منصوریان در نفت کم ‌کم به همان روزهای اوج نزدیک شده و به دور از حواشی روزگار آرامی را می‌گذراند. صادقیان در تیم ملی امید زمان علی رضا منصوریان آمار 20بازی و 12گل را ثبت کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار