علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: با پرسپولیسی فردا بازی داریم که یکی از قطب فوتبال ما است.

پرسپولیس یکی از دو قطب فوتبال کشورمان است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصوریان در ادامه عنوان کرد: عملکرد 30 ساله باشگاه پرسپولیس مشخص است پیشکسوتان این تیم قابل اعتماد هستند. این تیم برانکویی در اختیار دارد که 6 سال برای فوتبال ملی ما خدمت کرده است.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: تیم پرسپولیس در حوزه دفاع و حمله قدرتمند است به هر حال یک حریف سختی در پیش‌رو داریم جدا از مسائل داوری شاگردان برانکو امسال خوب بازی می‌کنند. ستاره‌ای ندارند اما تولید ستاره می‌کنند از تدابیر برانکو شناخت دارم همچنین این تیم را آنالیز کردم.

وی بیان کرد: ما مسابقه نفس‌گیری را با استقلال داشتیم که در نهایت بعد از 120 دقیقه با افتخار در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم و امیدوارم که بدشانسی از ذهن بازیکنانمان خارج شده باشد ما چند مصدوم داریم که با کمک پزشکان تیم استقلال علی الخصوص نوروزی و خانم محمدی این مصدومان به ترکیب تیم باز می‌گردند.

طبق برنامه عزتی 26 آذر، سیدجلال حسینی و کارلوس سانتوس هم اول دی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند. ایمان مبعلی بعد از مدتی به ترکیب تیم اضافه شد اما به آمادگی صد در صد نرسیده است.

منصوریان در ادامه عنوان کرد:این بازیکن 40 دقیقه مقابل استقلال بازی کرد و به من آرامش داد. تغییراتی در خط هافبک و حمله خواهیم داشت.

سرمربی نفت در مورد اینکه چرا مبعلی جز پنالی‌زن‌ها نبود بیان کرد که این بازیکن در مقابل پدیده هم یک پنالتی از دست داد به شخصا اعتقاد دارم بازیکن بزرگی که می‌گوید شرایط پنالی زدن را ندارم به گذشته او رجوع می‌کنم.
امثال فرانکو بارسی ضربات ناگهانی در پنالتی‌ها زدند بر این اساس من سعی کردم که ضربه پنالتی هفتم و هشتم را به مبعلی بدهم که کار به آنجا نرسید.

وی در مورد گفته‌هایی که در برنامه 20:30 مطرح شد بیان کرد: صحبت‌های من کامل پخش نشد بیرانوند در لیست کی‌روش حضور داشت و ویزای وی را هم گرفته بودم.

در تاریخ فوتبال دیده‌ام که اگر بازیکنی قرار باشد تنبیه شود باید تمام درها به رویش بسته شود ما تصمیم گرفتیم درهای تیم ملی برای او باز شود و منافع ملی لحاظ شود با روابط خودم می‌توانستم مانع دعوت بیرانوند شوم اما این کار را نکردم.

منصوریان بیان کرد: علی‌منصوریان در مورد منافع ملی اولویت قائل نمی‌شود و فقط تنها صحبت‌های جمیزباندی من در آن برنامه پخش شد.
سال‌ها لیاقت خدمت به مملکتم را داشتم. تیم نفت 3 بازیکن تیم ملی امید و 4 بازیکن در تیم ملی بزرگسالان دارد اما من دوست دارم این تیم 15 بازیکن در حد تیم ملی داشته باشد.

وی در خصوص احتمال جدایی مبعلی از این تیم گفت: مبعلی بازیکن 20 ساله نیست بر این اساس خودش تصمیم‌گیری می‌کند.وی چند سال بعد به جرگه مربیان اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه به ما اعلام درخواستی برای مبعلی نداده است به هر حال متولی این امر باشگاه است و اما اگر درخواستی داشته باشد تصمیم‌ می‌گیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هر تیمی کار می‌کنم سعی‌ام این است که فضای برادری در آن تیم ایجاد کنم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار