مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره حواشی پایان بازی دیدار این تیم برابر نفت تصریح کرد از خوشحالی او برداشت اشتباهی شده است.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از دیدار با نفت به بیرانوند گفته است منصوریان می‌خواهد او را خراب کند، اظهار کرد: ابتدای بازی بیرانوند سمت من آمد و به طرف او نرفتم. بیرانوند گفت از نیمکت‌نشینی در نفت ناراحت است و من هم گفتم باید تمریناتش را بیشتر کند. هرگز چیز دیگری به او نگفتم. دلیلی ندارد چنین حرفی به بیرانوند بزنم. 

صالح درباره ادعای نیمکت‌نشینان نفت مبنی بر توهین وی به آن‌ها با علامت‌های دست، توضیح داد: بازی حساس و نفس‌گیری را بردیم و من هم مثل هم در حال خوشحالی بودم. اصلاً نمی‌دانستم مقابل نیمکت نفت حضور دارم و نمی‌خواستم آن‌ها را ناراحت کنم. فکر می‌کنم از شادی من برداشت نادرستی شده است. 

مربی استقلال درباره ادعای منصوریان که گفته بود وی به علی چینی ناسزا گفته، تصریح کرد: اصلاً من با چینی صحبت نکردم که بخواهم به او توهین هم بکنم! من بازهم می‌گویم به کسی اهانت نکردم و اما اگر کسی از من رنجیده است عذرخواهی می‌کنم. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مجید صالح ، استقلال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار