بازیکن تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از نحوه داوری دیدار این تیم برابر استقلال تصریح کرد داور از گرفتن 2 پنالتی نفت چشم‌پوشی کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیام صادقیان پس از بازی تیم‌های استقلال و نفت در جمع خبرنگاران گفت: دو روز پیش سالگرد درگذشت پدرم بود. خیلی کوچک بودم که او را از دست دادم و از زمان بازی پدرم چیزی به یاد ندارم اما خوبی‌های وی را نمی‌توانم فراموش کنم و همیشه سعی در شادی روح پدرم دارم. در حالی که 12 ساله بودم همراه خانواده به اصفهان رفتیم و زیر نظر محمود یاوری فوتبال را دنبال کردم و اصول حرفه‌ای را آموختم. 

وی درباره بازی امروز گفت: همه دیدند نفت برای پیروزی مقابل استقلال در بازی امروز شایستگی بیشتری داشت اما تیم مستحق‌تر در ضربات پنالتی به حق واقعی خود نرسید. به هرحال این در فوتبال طبیعی است. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. 

صادقیان درباره موقعیتی که در جریان بازی از دست داد، توضیح داد: متاسفانه زمین تختی شرایط خوبی ندارد و چون توپ پله شد، این فرصت خوب را از من گرفت. 

وی درباره فحاشی هواداران استقلال گفت: دیگر به این مسائل عادت کرده‌ام. تصمیم گرفته‌ام از حاشیه‌ها دورشوم و به نظرات بی‌اهمیت توجه نکنم. 

صادقیان با انتقاد از نحوه قضاوت داور این مسابقه، تصریح کرد: باید دو پنالتی برای ما گرفت می‌شد و اگر رای کارشناسان هم چیز دیگری باشد، من دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم. 

بازیکن نفت در پایان گفت: من در جریان صحنه‌ی که به درگیری لفظی مربی استقلال با کادرفنی ما منجر شد، نبودم اما به هرحال باید احترام‌ها حفظ شود. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار