کارشناس وزنه‌برداری گفت: تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان تمام داشته‌های خود را روی تخته برد باید 4 سال برای داشتن تیم قوی صبر کرد.

جعفر ذبیحی‌پور سرپرست تیم ملی نوجوانان وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تیم ملی ایران در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمان جهان آمریکا  هر چه در توان داشتند به میدان بردند و توقع بیش از این نمی‌توان داشت.
 
وی تصریح کرد: اینکه چرا تیم ملی این نتایج را به دست آورد و مدال‌های در خور کشورمان کسب نکردند باید مرادی و کادر فنی به ایران بیایند و میز گردی در این خصوص تشکیل و گزارش‌ها بررسی شود و چرا اینگونه نتایج رقم خورد.
 
ذبیحی‌پور در ادامه گفت: چرا تیم ملی این گونه کار کرد باید به گذشته برگردیم، زمانی که تیم‌های نوجوانان و جوانان را پایه‌گذاری و در اصل پشتوانه سازی نکردیم.
 
وی عنوان کرد: قبل از اعزام به این مسابقات 3 قهرمان را همراه تیم نداشتیم اگر بودند نتایجی بهتر از این بدست می‌آوردیم و ممکن بود نایب قهرمان شویم.
 
مرادی وزنه‌بردار 94کیلوگرم کشورمان در صورت حضور در مسابقات آمریکا می‌توانست مدال بگیرد و در سطح دنیا رکورد بزند.
 
وی اضافه کرد: روس‌ها برای گرفتن جایگاه قوی‌تر مرد دنیا 15 سال صبر می‌کنند ما نیز باید اینگونه باشم برای داشتن یک تیم ملی قوی باید 4 سال صبر کنیم.
 
وی تاکید کرد: برای مسابقات آینده باید از نظر روحی این قهرمانان را بسازیم،سرمایه‌گذاری کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

باید در هر وزن 6-5 وزنه‌بردار داشته باشیم تا در صورت آسیب‌دیدگی وزنه‌برداری نگران نباشیم.
 
ورزشی که در آن مصدومیت اجتناب ناپذیر است و ورزشکار با وزنه تمرین می‌کند که هر لحظه امکان آسیب‌دیدگی وجود دارد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار