ماساژور تیم ملی درباره نتیجه نگرفتن ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در هیوستون امریکا دلایل جالب توجهی آورده است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  به نظر کارشناسان اهل فن و موسپیدهای وزنه برداری احترام می گذاریم، ولی نظر یک پزشک، فیزیوتراپ و حتی ماساژور هم برای یافتن علت های نتیجه نگرفتن تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان در هیوستون امریکا تا حدودی کارگشاست که یک ماساژور از دردها باخبر بوده است!

 یکی از علت های ناکامی تیم ملی وزنه برداری کشورمان شدت آسیب دیدگی هایی بود که این تیم در حدود 4 سال تمرینات سنگین و طاقت فرسایی را داشته که بالاخره این تیم در یک جا افت خواهد کرد و باید در مقطعی به استراحت کامل بپردازد.

در حالی که همین وزنه برداران در رقابت های جهانی 2011 فرانسه به مقام سوم جهان دست یافتند و در المپیک 2012 لندن تواستند 4 مدال را به دست آورند ولی حالا چرا به این وضع در آمدند که دیگر نمی توانند رکوردهای 4 سال پیش خود را نیز تکرار کنند؟

از این رو احسان شریف احمدی، ماساژور تیم ملی وزنه برداری از دردهای وزنه برداران قبل از سفر به هیوستون آمریکا می گوید:

 مجیدعسگری(دسته 62 کیلوگرم):
 دوهفته مانده به مسابقات از ناحیه بازو با پارگی شدید مواجه شد.

جابر بهروزی(دسته 69 کیلوگرم):
از ناحیه کتف راست کشیدی عضله تراپس

 رسول تقیان (77):
جابجایی مهره کمر

کیانوش رستمی(85):
کشیدگی عضله شانه چپ و دوهفته قبل از مسابقات عمل جراحی سرپای و تحت بیهوشی موضعی

نواب نصیر شلال (105): 
کشیدی از ناحیه همسترینگ پای چپ و درد شدر در ناحیه مچ دست راست

 بهادر مولایی( 105+):
به علت عمل جراحی سال گذشته (رباط صلیبی تاندون و مینیکس پا چپ) و درد شدید در ناحیه زانوی راست

وزنه برداران با مصدومیت و آسیب دیدگی فراوان که هر ورزشکار تنومندی را از پا می انداخت به مسابقات مهم جهانی رفتند ولی گذشته از این حرف ها قبل از رفتن به مسابقات جهانی امریکا دو وزنه بردار عنوان دار کشورمان 1-سعید محمدپور باتوجه به درد رفتگی از ناحیه استخوان ترقوه که در نهایت با آسیب دیدگی از ناحیه آرنج چپ از مسابقات دور ماند 2- بهداد سلیمی یک ماه دچار کشیدگی همسترینگ شد و پس از بهبودی آسیب دیدگی از ناحیه کمر توانست به تمرینات خود ادامه دهد و در نهایت مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی که این مسائل باعث شد تا حسین توکلی با دستی خالی به رقابت جهانی هیوستون برود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار