مسئول روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) استان زنجان از اجراي طرح شوق زيارت توسط كميته امداد زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ ابوالفضل حسين غلامي گفت: كمپین شوق زیارت با شعار «یاریگرکسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» تشكيل شده است.

وي با اشاره به اينكه اين كمپين براي ايجاد بستر مناسب برای رساندن کمک های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند، اضافه کرد: در قالب اين كمپين نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با ياري خيرين امكان سفر آنها به عتبات عاليات، مشهد و .. فراهم شود.

مسئول روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) استان زنجان به آثار تربیتی اردوهای زیارتی اشاره کرد و افزود: با توجه به آثار گسترده معنوي زيارت و اينكه كميته امداد تجربه اعزام مددجويان را دارد، در همين راستا با هدف فراهم كردن بستر مناسب براي دريافت مشاركت‌هاي مردمي طرح «شوق زيارت» اجرايي مي‌شود.

حسين‌غلامي با اشاره به اينكه در قالب طرح «شوق زيارت» کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار تامین مي‌شود، تصريح كرد: علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می ‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب كنند.

اين مسئول با بيان اينكه همچنين مردم استان براي مشاركت در اين طرح مي‌توانند با شماره‌‍گيري #8888*733* و يا واريز وجوهات نقدي به شماره كارت 6037991899637122 اقدام كنند، اضافه كرد: اين طرح با همكاري كميته امداد و حج و زيارت استان اجرايي مي‌شود.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: اجرای ، طرح ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.