ترفندستان دریچه؛

نکات طلایی برای به روز رسانی تلفن‌های همراه

شما می توانید با استفاده از ترفندهایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم می توانید فرایند به روزرسانی در گوشی هایتان را سریع تر و راحت تر انجام دهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند در هنگام به روزرسانی گوشی به دلیل در نظر نگرفتن موارد مهم، در روند بروزرسانی دچار مشکل شده اند. برای مثال بسیاری اطلاعات شخصی خود را از دست می دهند و بعد از بروزرسانی دیگر قادر نیستند تا اطلاعات را بازگردانند.

برخی نیز با رعایت نکردن نکاتی که اشاره خواهیم کرد، باعث ایجاد مشکلات سخت افزاری در گوشی می شوند. به همین دلیل شاید بررسی چند مورد مهم که باید در فرایند بروزرسانی سیستم عامل گوشی به آن ها توجه کنیم خالی از لطف نباشد.

پیش به سوی بروزرسانی حرکت کنید + آموزش

۱. تهیه یک فایل پشتیبان از اطلاعات گوشی

پیش به سوی بروزرسانی حرکت کنید + آموزش

انجام این مورد یکی از مهم ترین مراحل بروزرسانی می باشد. چرا در صورت بروز یک اشتباه ممکن است تمام اطلاعات خود را از دست بدهید. به همین منظور حتما به وسیله سرویس پشتیبان cloud، استفاده از نرم افزار رایگان Helium و یا کپی نمودن فایل ها در کامپیوتر، از فایل های شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

۲. شارژ نمودن باتری گوشی

پیش به سوی بروزرسانی حرکت کنید + آموزش

خاموش نشدن گوشی در در طول فرآیند بروزرسانی، امری مهم می باشد. به همین منظور قبل از شروع عملیات بروزرسانی، از داشتن شارژ کافی مطمئن شوید. حداقل شارژ لازم ۷۰ تا ۸۰ درصد می باشد. نکته دیگری که باید در روند بروزرسانی به آن توجه کنید، عدم اتصال گوشی به شارژر است. یا به عبارت دیگردر فرآیند بروزرسانی، هرگز گوشی خود را به شارژر متصل نکنید.

۳. از صفحه اصلی گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید


پیش به سوی بروزرسانی حرکت کنید + آموزش

حتما قبل از شروع به بروزرسانی گوشی خود، از صفحه اصلی خود اسکرین شات بگیرید و عکس ها را به ایمیل خود ارسال نمایید. با داشتن این عکس ها می توانید به راحتی بعد از بروزرسانی، صفحه اصلی خود را همان طور که دوست دارید مرتب نمایید. البته باید اشاره کنیم که بعد از فرآیند بروزرسانی، تنظیمات شما تغییر نخواهد کرد. به عبارت دیگر گوشی شما به تنظیمات کارخانه باز نمی گردد. اما در قسمت بعدی متوجه می شوید که چرا گرفتن اسکرین شات را پیشهاد می کنیم.

۴. پاک کردن حافظه cache و تنظیم مجدد کارخانه

البته ممکن است بگویید که برگرداندن به تنظیمات کارخانه بعد از روند بروزرسانی لازم نیست. اما حداقل بهتر است بعد از نصب سیستم عامل، cache سیستم را پاک نمایید. در واقع این سریع ترین و آسان ترین راه جهت از بین بردن مشکل مصرف بیش از حد باتری و مسائل عملکردی گوشی می باشد. بعد از اتمام بروزرسانی سیستم عامل، بازگردانی گوشی به حالت کارخانه این امکان را به شما می دهد تا با بسیاری از مشکلاتی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند، روبه رو نشوید. بعد از انجام تمام این کارها می توانید اطلاعات شخصی خود را دوباره به گوشی منتقل کنید و به وسیله اسکرین شات ها، صفحه اصلی گوشی خود را مرتب نمایید.


انتهای پیام/

برچسب ها: برورزسانی ، گوشی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.