طعم هنرهای هفت‌گانه در «کافه هنر»

در برنامه «کافه هنر» به مرور اتفاقات و مطالب مربوط به هنرهای هفت‌گانه می‌پردازیم و به طور تخصصی پیگیر آن هستیم.

ریحانه یزدان‌دوست تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «کافه هنر» گفت: کمپین «من کتاب می‌خوانم» در رادیو ایران راه‌اندازی شده است و برنامه «کافه هنر» به طور کامل به این برنامه می‌پردازد. در خصوص این برنامه می‌توانم بگویم یک لوکیشن‌ به نام «کافه هنر» با میزهای متعددی داریم. از جمله «کافه کتاب» مربوط به طنزپردازی قدیمی، «از خاک تا خشت» که مربوط به بناهای تاریخی است، همه را به صورت گزارشی معرفی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بخش «باجه» به معرفی و مرور مطالب روزنامه، ماهنامه و فصلنامه‌های فرهنگ و هنر می‌پردازیم. «پیشخوان» که به معرفی تازه‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته و تحلیل و بررسی آن‌ها اختصاص دارد. «تک آهنگ» اختصاص به اخبار و رخدادهای حوزه موسیقی ایران دارد. «اثر انگشت» هم به معرفی هنرمندانی که فوت کردند، می‌پردازد.

یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: «کافه هنر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 تا 21 با گویندگی مهدی طهماسبی، محبوبه احمدی‌زاده، افسانه و اکرم خیرخواه ارتباطات، مصطفی محمودی مدرس دانشگاه و کارشناس سینما و تئاتر از رادیو ایران پخش می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار