حضور همسر شهید وصالی در مسابقه «فرمانده» رادیو ایران

مسابقه «فرمانده» با مرور خلاقیت‌های فرماند‌هان دیروز و توانمندی جوانان امروز، به حضور پیشکسوتان و فرماندهان عملیات‌های سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد.

کیا‌ناز کاوه تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «فرمانده» گفت: مسابقه رادیویی «فرمانده» با هدف آشنایی جوانان امروز با ابتکارات و خلاقیت‌های سرداران و فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس، شکل گرفته و ما در این مسابقه که قرار است در هفته بسیج از رادیو ایران پخش شود، این دو نسل را در کنار هم داریم تا در کنار هم گفتگو‌هایی داشته باشند.

وی افزود: این مسابقه چهار روز پخش می‌شود، یک روز آن به امداد‌گران خانم بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، می‌پردازد. همچنین با همرزمان شهید بابایی، باقری و فرماندهان و بزرگواران دفاع مقدس نیروی زمینی درباره شهید صیاد شیرازی صحبت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه نخبه، مخترع، کارآفرین، نویسنده، شاعر، المپیادی و دانشجویان نمونه علوم نظامی هستند و فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس در خصوص پاسخگویی شرکت‌کنندگان داوری می‌کنند.

کاوه اظهار داشت: در برنامه روز یکشنبه قرار است میزبان معصومه رامهرمزی نویسنده و امداد‌گر دفاع مقدس، مریم کاظم‌زاده و همسر شهید وصالی که از اولین خبرنگاران دفاع مقدس بودند، باشیم.

وی خاطرنشان کرد: «فرمانده» به مناسبت هفته بسیج از روز شنبه 30 آبان ساعت 15:30 با اجرای علیرضا تابان، نویسندگی اعظم بهروز و تیتراژ محمد احمدی از رادیو ایران پخش می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار