وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سرمایه گذاری 85 میلیارد تومانی در استان ایلام، گفت: مقرر شده تا پایان سال جاری 35 میلیارد تومان دیگر سرمایه گذاری در این استان انجام گیرد تا زیرساخت های ارتباطی به زودی تامین شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: افزایش سرمایه گذاری در استان ایلام تا پایان سال
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری استان ایلام در پایانه مرزی مهران که با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برگزار شد، درارتباط با زیرساخت های استان ایلام و برنامه های زیرساختی، اظهار داشت: دستگاه های امنیتی ما با هماهنگی لازم توانستند اجلاس سران نفت و گاز را به خوبی اداره کنند و امنیت امروز مهران به صورت همه جانبه تامین شده است و این را مدیون افرادی هستیم که پشت پرده فعالیت می کنند.

وی با اشاره به همدلی بین مسئولان نظام، افزود: در ایلام و مهران مجموعه ای همدل به دور هم جمع شده اند که تمام مشکلات را با توجه به اختلاف سلیقه ها رفع می کنند و مردم استان ایلام و کشور لایق این همت هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استان ایلام در گذشته کمتر مورد توجه بوده است، بیانداشت: اربعین حسینی بهانه ای برای بهبود زیرساخت این استان است و مردم ایلام با تمام گرفتاری های شخصی از ماه ها قبل به دنبال تامین خدمات برای زائران اربعین هستند و باید با تامین زیرساختها به این مردم دلسوز کمک کنیم.

واعظی همچنین خواستار اختصاص ردیف بودجه برای اربعین شد و گفت: این پیشنهاد را به همکارانم در دولت ارسال کردم و این تامین بودجه است که می تواند تمام نیازهای مردم را به تامین زیرساخت ها رفع کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر تامین پهنای باند استان تا حد لازم ادامه داد: هیچ مشکلی به خصوص در ایام اربعین نخواهیم داشت و این پهنای باند را تا 20 برابر افزایش خواهیم داد.

 واعظی در پایان کفت: با توجه به درخواست نمایندگان این استان در تلاشیم تا اقتصاد مقاومتی را با توجه به ظرفیت های بخش خصوصی تحقق بخشیم و امروز در کشورهای دیگر تمام خدمات اینترنتی رایگان و غیر رایگان توسط غیر دولتی ها انجام می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار