عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه بیمه مشاوره خانواده خبر داد.

آیا مشکلات خانوادگی با مشاوره رایگان حل خواهد شد؟
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تصویب لایحه بیمه مشاوره خانواده اظهار کرد: ازدواج، تربیت صحیح فرزندان، انتخاب همسر و ... از جمله مشکلاتی است که اغلب خانواده‌ها با ان دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: افراد برای این که بتوانند به درستی با این قبیل مشکلات و مسائل برخورد کنند نیاز به مشاوره در همه زمینه‌های زندگی ضروری به نظر می‌رسد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از آن جایی که نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی و اساسی هر جامعه‌ای به شمار می‌رود لذا نباید نقش مهم آن را در تحولات جامعه نادیده گرفته شود.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: با گسترش و استفاده بیش از اندازه شبکه‌های مجازی، اینترنت، ماهواره و ... مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها به وجود آمده است که موجب توجه جدی برخی ارگان‌ها در این حوزه شده است.

وی افزود: به همین جهت مراکز مشاوره با استفاده از کارشناسان و افراد متخصص می‌تواند نقش مهمی را در  تعالی نهاد خانواده ایفا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: لایحه پیشنهادی بیمه مشاوره خانواده سال 94 که به صورت رایگان اجرایی می‌شود به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی رسیده است و به نظر می رسد بتواند در این زمینه تاحدی راه گشا باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، خانواده ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار