مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین زهرا از موفقیت 119 مددجودر اجرای طرح‌های خودکفایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به گفته حجت‌الله غلامی‌آقابابایی طرح خودکفایی در 6 ماهه نخست امسال با اعتبار بیش از 11 میلیارد و 335 میلیون ریال اجرا شده است.

وی  افزود: 3 میلیارد و 685 میلیون ریال از این میزان اعتبار از صندوق اشتغال کمیته امداد و مابقی آن در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق بانک‌های عامل تأمین تامین شده است.

غلامی‌آقابابایی عنوان کرد: در این مدت  119 طرح اشتغالزایی  در زمینه باغداری و کشاورزی، دامپروری، خدماتی،  صنایع دستی برای مددجویان اجرایی شده است.

این مسئول بیان کرد: از محل اعتبارات کارانگیزی 25 نفر از مددجویان از وام کارانگیزی با اعتباری بالغ بر 440 میلیون ریال و در قالب توان‌افزایی 21 نفر با اعتباری بالغ بر 195 میلیون ریال و در زمینه طرح‌های خودکفایی 73 نفر با صرف اعتباری به مبلغ 10 میلیارد و 700 میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین زهرا یادآور شد: 3 میلیارد و 685 میلیون ریال از این میزان اعتبار از صندوق اشتغال کمیته امداد و مابقی آن در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق بانک‌های عامل تأمین و ایجاد اشتغال برای 119 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد قزوین را نیز فراهم کرده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.