دبیر فدراسیون هندبال کشورمان معتقد است بحرین هم مانند عربستان بازی ناجوانمردانه را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

فرامرز می‌آبادی در بازگشت از قطر به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشبختانه بچه‌ها برد روحیه‌ بخشی مقابل عربستان به دست آوردند و پس از دیدار با قطر که هیچ‌کدام از بازیکنان ایران در اندازه نام خود ظاهر نشدند، حالا با این پیروزی نشاط دوباره به اردوی تیم ملی بازگشت.  

وی درباره تیم بحرین، حریف ایران در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک توضیح داد: بحرین هم سبک بازی مشابهی با عربستان دارد. آنها اصول بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کنند. عربستانی‌ها بارها بازیکنان مارا زدند. ابروی سجاد شکست، صمصامی زخمی شد و علیرضا موسوی هم از گزند ضربات سعودی‌ها در امان نماند. این در حالی است که کره‌ای‌ها اخلاق‌مدارترند اما به هرحال بحرین حریف ما شد و باید روی بازی با این تیم تمرکز داشته باشیم.  

دبیر فدراسیون هندبال ایران با تاکید بر هماهنگی خوب تیمی ایران اضافه کرد: بچه‌ها با همکاری خوب خود عرصه را بر حریفان تنگ می‌کنند. برای نمونه سجاد، موسوی و دیگر بازیکنان ایران برابر عربستان بسیار هماهنگ نشان دادند و پاس‌های خوبی بین آن‌ها رد و بدل می‌شد. این یعنی روح تعامل در کالبد تیم ملی هندبال.  

می‌آبادی با تمجید از بازی خوب سعید برخورداری در چارچوب سنگر تیم ملی کشورمان، افزود: سعید شرایط روحی خاصی دارد و بمب روحیه و انرژی است. عکس‌العمل‌های برخورداری به تیم ملی و خودش روحیه مضاعفی می‌بخشد.  

سرپرست پیشین تیم ملی هندبال درباره تقدیم پیروزی تیم ملی هندبال به جان باختگان حادثه منا توضیح داد: به هرحال مهم شکست عربستان بود. مدتی پیش و پس از فاجعه منا، مردم ایران داغدار شدند. پیروزی در این دیدار مختص هندبال نبود و به مردم ایران آرامش و شادی خاصی هدیه کرد.  

دبیر فدراسیون هندبال ضمن تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در پوشش اخبار تیم ملی هندبال، اظهار کرد: هرچند ما در قطر خبرنگاری نداشتیم اما همکاران شما در رسانه‌ها به خوبی از تیم ملی هندبال حمایت کردند. این نشان‌دهنده تعامل خوب و گسترده جامعه مطبوعات ایران است. وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از جامعه هندبال، به خبرنگاران کشورمان که حامی تیم ملی بودند، خسته نباشید بگویم و از آن‌ها قدردانی کنم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار