کرمانشاه؛

13 سارق حرفه ای در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات در کرمانشاه، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "رضا شیرزادی"گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي 13 نفر سارق سابقه دار در اين زمينه شدند و در چند عملیات غافلگیرانه آنها را دستگير کردند.

وی گفت: سارقان پس از دستگيري به 30 فقره سرقت از جمله 3 خودرو و 20 مورد قطعات داخل خودر اعتراف کردند که پس از تشكيل پرونده مقدماتي، جهت بررسي تخصصي و سير مراحل قانوني تحويل پليس آگاهي استان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: با انجام يکسري كارهاي اطلاعاتي و پليسي ماموران کلانتری های حوزه انتظامی شهرستان کرمانشاه 13سارق در 24 ساعت گذشته دستگیر، پس از دستگيری به کلانتریهای مربوطه منتقل شدند..

سرهنگ شیرزادی در ادامه تصريح کرد: دربازجویی های بعمل آمده ازمتهمین ،30موردکشف ازجمله 3خودرو،20موردقطعات ومحتویات خودرو و4موردکشف اموال مسروقه از منازل شهروندان بدست آمد..

 در پايان از شهروندان خواست: از پارک کردن خودرو در مکان هاي تاريک و کوچه هاي خلوت تا جاي ممکن خودداري و خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي ، وجه نقد ، در خودروها خودداري کنند و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، سارق ، حرفه ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.