کرمانشاه؛

واگذاری 20مورد از خدمات شهرداری کرمانشاه به دفاتر پيشخوان

20 مورد از خدمات شهرداری کرمانشاه در راستای تحقق اهداف شهر الکترونیک و سرعت بخشیدن به انجام امور، به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شهردار کرمانشاه در آیین واگذاری برخی از خدمات الکترونیک شهرداری به دفاتر پیشخوان دولت، گفت: با تلاش همکارانم در سازمان فاوا، تا پایان سال حداقل 10 خدمت دیگر را نیز به دفاتر پیشخوان واگذارخواهیم کرد و سعی مان بر این است که در سال 95 اکثر خدمات الکترونیکی شهرداری برون سپاری شود.

عبدالرضا شعبانی افزود: با توجه به اینکه یکی از مأموریتهای شهرداری ایجاد رفاه اجتماعی است، برنامه ریزی شده هرماه حداقل 3 خدمت به دفاتر پیشخوان واگذار شود و در حال حاضر به موازات شهرداری امکان پیگیری خدمات ارائه شده از طریق دفاتر پیشخوان نیز میسر شده است

وی با بیان اینکه برون سپاری خدمات قابل ارائه شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان دولت با هدف تسهیل، تکریم، کاهش مراجعات حضوری و رضایت‌مندی بیشتر شهروندان اجرا می‌شود افزود: تعامل و همکاری بین شهرداری و دفاتر پیشخوان سبب خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.

وی گفت: شهرداری در چندماه گذشته اقدام به آماده سازی موضوع واگذاری خدمات از طریق دفاتر پیشخوان نمود تا در راستای رفاه حال شهروندان به سمت شهر الکترونیکی پیش برویم.

شهردار کرمانشاه گفت: این نخستین گام در خصوص واگذاری خدمات شهرداری کرمانشاه به دفاتر پیشخوان می‌باشد که در صورت موفقیت، خدمات دیگر نیز به این دفاتر واگذاری می‌شود


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.