مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروگفت: انتشار عکسی در خصوص استعمال مواد مخدر در قطار مترو در شبکه‌های مجازی واقعی نيست.

عکسی که مترو را خراب کرد، تکذیب شد!مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درباره خبر انتشار عکس استعمال مواد مخدر گفت: انتشار عکسی که نشان می‌دهد فردی در داخل واگن مترو با استفاه از پایپ مواد مخدر مصرف می‌کند به هیچ عنوان واقعي نيست و مطمعنن این عکس  برای خراب کردن مجموعه مترو گرفته و انتشار داد ه شده است.

وی با اشاره به  اینکه  قطارها مجهز به دوربین هستند افزود: زمانی که اين عکس گرفته شده نشان می‌دهد که قطارها خلوت بوده و مطمئنن اگر فردی  در قطار مواد مخدر مصرف می‌کرده، راهبر با استفاده از دوربین‌ها مي توانسته آن را مشاهده کرده و با آن برخورد كند.

 مقدم با تاكيد بر اينكه این عکس صحنه سازی است گفت:  عکس از این فرد گرفته شده اما مطمئنن استعمالی صورت نگرفته و معتقديم  که این عکس تعمدی و برای خراب کردن مجموعه مترو بوده است و با اطمينان  استعمال مواد مخدر در مترو را تکذیب می‌کنم چرا که نه جرأت ونه امکان این اقدام وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروخاطرنشان كرد: نوع  و زمان انداختن این عکس نشان می‌دهد که با هماهنگی قبلی و برای تخریب مجموعه مترو گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
من خودم هر روز از مترو استفاده میکنم و شاهد کوتاهی های زیادی هستم مثل - دستفروشهای مترو
- دیر باز کردن درهای قطار کرج و ازدهام بیش از حد مسافران و زیر دست و پا ماندن مسافران ناتوان
-
دوربین های داخل قطارمترو هم وجود دارد ولی ایا کسی آن را رصد میکندیا نه جای سوال دارد چون همین چند روز پیش حال یکی از مسافران در قطار تندرو کرج بد شدکه نه تنها دوربینها تاثیری نداشت بلکه تماس با راننده قطار هم توفیری نداشت که در یک ایستگاه توقف کند تا به حال مسافر بد حال رسیدگی شود ودر نهایت در ایستگاه کرج توقف کرد.
اینها واقیعتهای تلخ مترو است ما هر روز با این مسائل مواجه هستیم.
آخرین اخبار