پیشرفت مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری 93 درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در نشست شورای تأمین مسکن چهارمحال بختیاری با بیان اینکه پروژه مسکن مهر کشور در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 89 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما این رقم در چهارمحال و بختیاری 93 درصد است گفت: پروژه مسکن مهر این استان 4 درصد بالاتر از میانگین کشوری پیشرفت دارد.

علیرضا تابش، با اشاره به تصویب 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 5 درصد برای ساخت سالانه 200 هزار مسکن روستایی در کشور افزود: سهم استان چهارمحال و بختیاری در این زمینه 3 هزار واحد است.

به گفته وی؛ برای بازسازی روستاهای در معرض خطر و برخی حوادث غیرمترقبه، سالانه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و سه هزار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت می شود.

تابش همچنین گفت: شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب، برای افزایش سطح رفاه عمومی روستاییان در 5 روستای استان چهارمحال و بختیاری به صورت پایلوت کشوری اجرا می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بمنظور افتتاح دو طرح هادی روستایی در شهرستان سامان و فاز 2 مسکن مهر شهر فرادنبه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.