طبق گفته شرکت گوگل، اپلیکیشن جستجوی گوگل در زمینه درک معنای اصلی و هدف سؤالات کاربران بهبود یافته و معنای صفات عالی مانند بلندترین، بزرگ‌ترین و غیره را می‌فهمد.

گوگل به سؤالات پیچیده شما نیز پاسخ می‌دهدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید درک معنای عبارات ترکیبی با صفات عالی برای ما کار ساده‌ای به نظر برسد؛ اما این کار برای کامپیوترها به شدت دشوار است. با این حال ظاهراً حالا موتور جستجوی گوگل می‌تواند معنای صفات عالی را درک کند. به عنوان مثال حالا گوگل می‌تواند به سؤال «بزرگ‌ترین شهر تگزاس کجاست؟» پاسخ دهد.

همچنین حالا گوگل درک بهتر و کامل‌تری از سؤالات مربوط به تاریخ و زمان دارد. این امر به شما اجازه می‌دهد سؤالات مبهمی مانند «جمعیت داکوتای جنوبی در سال ۱۹۸۸ چند نفر بود؟» را بپرسید. گوگل حالا می‌تواند ترکیبات پیچیده‌ای که نیازمند تقسیم‌بندی بخش‌های مختلف یک سؤال است را پاسخ دهد. به عنوان مثال، سؤال «زمانی که تیم انجلز مسابقات نهایی بیس‌بال را برد، رئیس‌جمهور آمریکا چه کسی بود؟» این پیشرفت‌ها به این اپلیکیشن جستجو کمک می‌کنند قاب دانش را با اطمینان بیشتری جستجو کند، حقایق درست را بیابد و پاسخ مفیدی ارائه دهد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.