فرزند آیت الله مکارم شیرازی ادعای سخنگوی وزارت ارشاد مبنی بر کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی را که سبب عدم دیدار وزیر ارشاد با ایشان در پنجشنبه گذشته شد به صراحت تکذیب کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره عدم دیدار وزیر ارشاد با آیت‌الله مکارم شیرازی طی سفر به قم گفته بود: وزیر ارشاد ارتباط خوبی با حوزه و مراجع عظام تقلید دارند و همیشه تعامل میانشان برقرار بوده است و ایشان تاکنون در طول دولت یازدهم هم با بزرگان حوزه دیدار داشته‌اند.

در سفر اخیر هم با تعدادی از مراجع دیدار داشتند که ملاقات‌های خوب و ارزشمندی بوده که نتایج خوبی را هم در پی داشت اکثریت مراجع عظام از اقدامات مثبت وزارت ارشاد حمایت کردند و در عین حال توصیه‌هایی را که لازم بود را ارائه کردند و جناب جنتی هم گزارش‌های خوبی به مراجع ارائه دادند.

یادآور می شود: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون درنظر گرفتن دیدار محمدجواد ظریف در همان روز با آیت الله مکارم شیرازی در ادعایی عجیب اظهار داشت: این که با بعضی از مراجع ملاقات نداشتند به دلیل برنامه‌ریزی از قبل این دفاتر بوده است. کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی دلیل عدم دیدار ایشان با وزیر ارشاد بود و بحث اینکه آیت‌الله مکارم ایشان را نپذیرفتند مطرح نبوده است.

هفته گذشته علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفر به قم با برخی مراجع تقلید دیدار کرده بود که از آن جمله می‌توان به دیدار با آیت‌الله وحید خراسانی، علوی گرگانی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی و شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران ، شبیری زنجانی اشاره کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.