روح الله رمضانی از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های دوپینگ در استان قم خبر داد.

به گزارش گروه های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، روح‌الله رمضانی بیان کرد: این اداره  تمامی دوره‌های آموزشی را با همکاری هیئت‌های ورزشی  و دوره‌ آموزشی آشنایی با دوپینگ نیز به همت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فرصت برای حضور در این کارگاه آموزشی برای تمامی عزیزان دست‌اندرکار در ورزش مهیا شده، اظهار کرد: این کارگاه در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت رایگان برنامه‌ریزی شده است.

وی در خصوص اینکه در پایان این دوره گواهی‌نامه آن نیز به تمام شرکت کنندگان اهدا خواهد شد، گفت: مدرس این دوره آموزشی استاد حاج‌رسولی بود و کسانی که در این دوره اموزشی شرکت کنند دانش و تجارب بسیار خوبی از مشکلات و معضلات دوپینگ و راهکارهای مقابله با آن کسب کردند.

رمضانی گفت: تلاش ما همواره بر این بوده که با توزیع و استفاده از مواد نیروزا که مردم جامعه آن را با اصطلاح دوپینگ می‌شناسند، به شدت  برخورد کنیم وبتوانیم محیطی سالم و پاک را در عرصه ورزش رقم بزنیم..

وی با بیان اینکه طعم قهرمانی شیرین و خاطره انگیز است،گفت: بارها به ورزشکاران عزیز یادآوری کرده‌ایم که دنیای قهرمانی با وجود شیرین‌بودن آن در صورت استفاده از مواد نیروزا بسیار زودگذر و فانی است باعث تلخی این موفقیت می شود..

رمضانی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه کمیته جهانی ضد دوپینگ محرومیت‌های ناشی از استفاده مواد نیروزا را به چهار سال افزایش داده و این مهم می‌تواند یک عامل اثرگذار در کمتر شدن دوپینگ شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، کارگاه ، آموزشی ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.