صبوری معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن مهر تا شهریور 95 به پایان می رسد و شخص وزیر با جدیت این طرح را پیگیری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امروز در جلسه  آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  تعهدات دولت در مسکن مهر را پایان می بخشیم.

وی  افزود: به دلیل سرمای زودرس طرح راهداری زمستانی از سه هفته پیش آغاز شده است و در قالب آن یک هزار و 413 اکیپ راهداری با 15 هزار راهدار در یک هزار راهدار خانه فعالیت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی بیان کرد: محل درآمدهای عمومی و اختصاصی وزارت راه و شهرسازی برای نگهداری راه های کشور استفاده می شود و ما به تجهیز راهداری ها و به روز رسانی کردن تجهیزات ناوگان راهداری امید خوبی داریم و امیدواریم در این جهت بتوانیم ناوگان راهداری را تجهیز کنیم.


وی تصریح کرد: سیاست وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و مسکن مبنی بر تسهیل خدمات رسانی به مردم است از این رو قصد داریم 569 خدمت خود به مردم را الکترونیکی کنیم.

 در پایان خاطر نشان کرد: استان قم در شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق است و نزدیک به 17 استان از مسیر جاده های قم تردد می 

ت کنند که این مساله نشان از مسئولیت سنگین همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان قم اس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.