احداث 45 هکتار فضای سبز در بستر کال کشف بخشی از پروژه 250 هکتاری فضای سبز جنوب مشهد است که تا پایان سال ایجاد می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهردار مشهد امروز در بازدید از پروژه‌های فضای سبز از آزادسازی 14 کیلومتر و احداث 45 هکتار فضای سبز در کشف رود خبر داد و گفت: کال کشف رود بعنوان یکی از معضلات تاریخی شهر مشهد هزینه‌های سنگینی را بر مردم تحمیل کرده بود که اکنون به شکل بسیار زیبایی ساماندهی شده و با انجام این اقدامات، کمربند سبز دور شهر مشهد در حال شکل‌گیری و تکمیل است.

سید صولت مرتضوی با بیان اینکه شهرداری در ارتفاعات جنوبی، زمین‌های مورد نیاز را تملک و تصرف کرده و فضای سبز احداث می‌کند، افزود: تا پایان سال در ارتفاعات جنوبی مشهد 250 هکتار فضای سبز ایجاد می‌شود.

شهردار مشهد کاهش آلودگی‌های زیست محیطی را نتیجه بسترسازی کال کشف دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری معاونت اقتصادی و خدمات شهری شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی 14 تصفیه‌خانه لوکال بر روی مجاری فاضلاب شهری احداث و تمام آلودگی‌های زیست محیطی در حوزه روان آبها و فاضلاب با احداث تصفیه‌خانه‌ها حل شود.

مرتضوی همچنین از بهره برداری از فاز اول پارک بهار در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم این منطقه محروم که همواره در زمره حاشیه شهر بود با اقدامات انجام شده تبدیل به متن شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.