مشکلات مالی سد راه برگزاری بهتر و اطلاع‌رسانی مطلوب جشنواره فیلم کوتاه تهران شده است.

علیرضا کریمی صارمی قائم مقام جشنواره سی و دوم فیلم کوتاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان استقبال و رضایت مخاطبان از جشنواره امسال گفت: استقبال از جشنواره فیلم کوتاه تهران از سال پیش بهتر و بیشتر شده است. در تمام سالن می‌دیدیم که علاقه‌مندان روی زمین هم نشسته بودند و فیلم‌ها را تماشا می‌کردند. به طوری که 5 سالن سینمایی هم پاسخگوی استقبال و جمعیت نیست. از علاقه‌مندان که پرسیدیم از کیفیت آثار راضی بودند.

وی افزود: پردیس چارسو معماری مدرنی دارد که جوانان را جذب خود می‌کند، جوان‌ها معمولا علاقه‌مند به این گونه فضاها هستند. در مرکز شهر است و دسترسی خوبی دارد، فضای این پردیس هم گسترده است و جای هیچ گونه نگرانی برای فعالیت‌های جانبی جشنواره نیست.

صارمی در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی این جشنواره بیان کرد: تلاش برای اطلا‌ع‌رسانی خوب انجام شده است اما آنچه انجام شده ایده‌آل ما نیست، چون مردم بیشتر از این باید در جریان قرار گیرند اما با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت، این محدودیت را داشتیم. این جشنواره جزو کم‌هزینه‌ترین جشنواره‌ها است ولی با این وجود استانداردها را حفظ کرده است. امیدوارم با رفع مشکلات مالی در سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و برای مردم و جوانان علاقه‌مند به جشنواره فیلم کوتاه جشنواره بهتری برگزار کنیم.

قائم مقام جشنواره سی و دوم فیلم کوتاه در خصوص کیفیت آثار اظهار داشت: همه چیز به صورت نسبی است. بر اساس آثار رسیده به جشنواره، داوران سعی دارند بهترین آثار را با کیفیت خوب انتخاب کنند. تعداد آثار انتخابی برای حضور در جشنواره می‌توانست بیشتر از این باشد اما به درخواست دبیر جشنواره که به کیفیت آثار اهمیت زیادی می‌دهد، هیئت انتخاب با در نظر قرار دادن کیفیت، این تعداد آثار را انتخاب کرده‌اند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار