بازیگر فیلم اخراجی ها، گفت: وجود این همه مخاطبی که برای دیدن فیلم کوتاه به سالن‌ها می‌آیند باعث خوشحالی من شده و من از طرف خودم از آنها تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران؛ علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ستاد خبری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران، گفت: «از نظر من جشنواره فیلم کوتاه یکی از مهم‌ترین جشنواره‌هایی است که در کشور برگزار می‌شود. زیر بنای سینمای حرفه‌ای دنیا فیلم کوتاه است. فیلم‌های کوتاه به دلیل بکر و ناب بودن و صداقت و پاکی که دارد، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و قطعا از تاثیرگذاری زیادی هم برخوردار خواهد بود.»
 
وی ادامه داد: «باید آزادی بیان در فیلم کوتاه بیشتر باشد تا بتواند به جایگاه خود دست پیدا کند. ما با حمایت فیلم‌های کوتاه می‌توانیم به یک سینمای حرفه‌ای خوب دست پیدا کنیم.»
 
اوسیوند اظهار كرد: «کسانی که وارد سینمای فیلم کوتاه می‌شوند عاشقان سینما هستند، چون بیشتر این فیلم‌ها با کمترین بودجه ساخته می شود؛ باید از کسانی که در سینمای فیلم کوتاه سرمایه‌گذاری می‌کنند تقدیر و تشکر ویژه صورت گیرد.»
 
وی افزود: «برگزاری جشنواره‌ها فیلمسازان جوان را سر ذوق می‌آورد و باعث ایجاد انگیزه در فیلمسازان جوان می‌شود. وجود این همه مخاطبی که برای دیدن فیلم کوتاه به سالن‌ها می‌آیند باعث خوشحالی من شده و من از طرف خودم از آنها تشکر می‌کنم.»



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار