آموزش و پرورش توجه بیشتری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ابادان؛استاندار خوزستان گفت:مسئولان آموزش و پرورش استان می‌توانند به صورت منطقه‌ای، چند مدرسه را انتخاب کرده و با استفاده از برنامه‌های هنری و با کمک گروه‌های‌ تئاتر با توجه به موضوعات هر منطقه، برنامه‌های مختلفی با موضوع مبارزه با مواد مخدر برای دانش‌آموزان تدارک ببینند.

مقتدایی بابیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش و ورزش استان، نسبت به سال‌های گذشته عملکرد خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته‌اند افزود:حضور خیرین سبب پیشرفت‌های چشمگیر در این عرصه‌ها شده و می‌توانند در عرصه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز کمک شایانی به موفقیت برنامه‌ها بکنند.

وی گفت: در مورد، ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد معتقدم ارائه این آموزش‌ها تا زمانی که سایر بخش‌ها و حوزه‌ها مرتبط به امر پیشگیری از اعتیاد ورود پیدا نکند راه حل نجات جامعه از اعتیاد نخواهد بود.

استاندار خوزستان با تاکید بر سوق دادن امکانات به سوی انجام برنامه‌های پیشگیرانه برای اقشار در معرض خطر تصریح کرد: اولویت‌بندی در زمینه هزینه کرده امکانات در حوزه پیشگیری از اعتیاد امری ضروری است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.