فرماندار شادگان از ضرورت ساخت اسکله دوم بندر تجاری در این استان خبر داد..

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ بهروز فرج اللهی گفت: ساخت اسکله دوم و پارکینگ شناور بندر تجاری شادگان ضروری است و اجرای این طرح، در انتظار صدور مجوز از سوی مراجع ذی صلاح است.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه اقتصادی بندر شادگان و کاربری بندر شادگان در اقتصاد شهر و بهبود معیشت مردم شادگان افزود: با توجه به حجم بالای فعالیت بندر تجاری شادگان و محدودیت پهلوگیری شناورها در این بندر، به منظور تسهیل در رفت و آمد لنج های تجاری ، سکله ای جدید در این بندر احداث می شود.

وی گفت: تردد 670 فروند لنج تجاری در این بندر سبب شد که در خصوص افزایش ظرفیت اسکله و پارکینگ بندر تصمیم گیری شود.

فرماندار شادگان با بیان نقش صادرات در رونق اقتصادی این شهرستان تصریح کرد: صادرات کالاهای غیر نفتی و ورود کالاهای وارداتی به این شهرستان، رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و بهبود معیشت شهروندان را به همراه دارد.

فرج اللهی گفت: با توجه به اشتغال 400 کارگر در بندر شادگان و فعالیت هشت شرکت خدماتی، به محض دریافت مجوز، ساخت اسکله جدید در این بندر آغاز می شود.

وی افزود: اجرای طرح اسکله دوم بندر شادگان به منظور سرعت بخشی و آسان شدن صادرات و توسعه بندر با هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی انجام می شود و ساخت این طرح با کمک بخش خصوصی انجام می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: آبادان ، ضرورت ، اسکله ، ساخت ، شادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.