جشنواره قرآن و عترت در ۸ رشته شفاهی، سه رشته پژوهشی، دو رشته فناوری و ۹ رشته هنری در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علی اصغر شعاعی دبیر ستاد سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در مراسم افتتاحیه این جشنواره که با پیام آیت الله العظمی سبحانی در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد از برگزاری این جشنواره در ۸ رشته شفاهی، سه رشته پژوهشی، دو رشته فناوری و ۹ رشته هنری خبر داد  و افزود: ۴۵۰ نفر از نخبگان دانشجو در این ۳۱ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

معاون قرآن و عترت دانشگاه علوم و قرآن کریم ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، آموزش، شناسایی نخبگان و معرفی نفرات برتر برای شرکت بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد و گفت:برای رسیدن به این هدف ۶ کمیته تشریفات، پشتیبانی، علمی، مدعوین و حراست و دبیرخانه جشنواره فعالیت میکنند.

شعاعی همچنین از قرائت و اعلام بیانیه قرآنی با مضمون ترویج و توسعه فرهنگ ناب قرآن و عترت و تشریح و تبیین مسائل و مشکلات پیش روی رهروان قرآن مجید خبر داد.

دبیر سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به  آموزش مراحل مختلف نحوه قرائت و حفظ قرآن کریم در این جشنواره گفت: دانشجویان نخبه بهترین گزینه برای ترویج و تبیین ارزش‌های قرآن و عترت در جامعه میباشند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.