حسینی : حضور در کمپ اندونزی تدبیر خوب فدراسیون بود

مربی تیم های ملی پایه کاراته دختران گفت: فدراسیون با تدبیر خوبی که داشت شرایط حضور در کمپ تمرینی در جاکارتا را فراهم کرد که این حضور برای ملی پوشان بسیار عالی بود.

نگار حسینی، مربی تیم های پایه کاراته کشورمان که به همراه تیم های پایه در جاکارتا حضور دارد در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اظهار رضایت از شرایط ملی پوشان گفت : ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند و این تدبیر خوبی بود که فدراسیون شرایط را برای حضور در این کمپ تمرینی فراهم کرد و توانستیم زودتر به این جا بیاییم و حضور داشته باشیم .

وی در ادامه بیان داشت : با تیم های برزیل و اندونزی تمرین مشترک داشتیم و همچنین مسابقه دوستانه هم داشتیم که این برای ملی پوشان خیلی خوب بود.

حسینی افزود : شرایط اردوها خوب است و شکر خدا همه بچه ها شرایطشان خوب است و امیدوارم به لطف خدا و دعای مردم عزیزمان نتیجه زحماتشان را با کسب بهترین نتایج بگیرند و دست پر از این رقابت ها به میهن بازگردند .

مربی تیم ملی در خصوص شرایط ملی پوشان گفت : تیم از لحاظ جسمی و بدنی و همچنین روحی آمادگی نسبی دارد و قطعآ در این چند روز باقی مانده هم خیلی بهتر خواهد شد .  

حسینی در پایان گفت:  انشااله که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم با این بچه های خوبی که داریم و کادر فنی نیز تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر نتیجه گرفتن ملی پوشان انجام می دهد . 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار