محمدرضا امیری ملی پوش وزن 52 – کیلوگرم نوجوانان گفت : شناخت خوبی از حریفان پیدا کردم و امیدوارم بتوانم در اندونزی خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا امیری کاراته کای وزن 52 – کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کاراته ، با 14 سال سن از استان هرمزگان شهرستان بندرلنگه است . امیری 10 سال است که کاراته کار می کند و یکسال است که توانسته به عضویت تیم ملی دربیاید . 
وی در مسابقات بین المللی جام وحدت که در روزهای 29 و 30 مرداد ماه امسال در سالن شش هزارنفری الغدیر ارومیه برگزار شد ، توانست مقام نخست را کسب کند . 

ملی پوش وزن 52 – کیلوگرم کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما ، از انگیزه هایش برای کسب خوشرنگ ترین مدال گفت و بیان داشت : به لطف خدا و با تلاش مربیانم شناخت خوبی از حریفانم پیدا کردم و امیدوارم بتوانم در اندونزی خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم . 

امیری ادامه داد : با وجود اینکه غیر از مسابقات بین الملی جام وحدت ارومیه ، مسابقه تدارکاتی نداشتیم ولی با تلاش مربیانم توانسته ام به شناخت نسبی از حریفانم برسم . 

وی در خصوص نحوه اردوها بیان داشت : برگزاری اردوها عالی بوده و مربیان واقعآ زحمات زیادی را برای آماده سازی ملی پوشان انجام دادند و سعی می کنند که ملی پوشان به بهترین صورت برای مسابقات آماده شوند . 
امیری ادامه داد : جا دارد از همین جا از زحمات مربیانمان تشکر کنم چون واقعآ از دل و جان برای ملی پوشان زحمت کشیده اند و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب از این عزیزان قدردانی کنیم . 

ملی پوش وزن 52 – کیلوگرم نوجوانان ، در خصوص اردوی اندونزی ، گفت : شرایط اردو خوب است و آب و هوا عالی است و همه ملی پوشان برای برای مسابقات وضعیت خوبی دارند و از آمادگی خوبی برخورداند که امیدوارم به همراه سایر ملی پوشان بهترین نتیجه را کسب کنیم و با کسب نتایج درخشان برای کشورمان افتخارآفرین باشیم .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار