به گزارش خبرنگار اخبار
داغ گروه
فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این کمیسیون از سایت ها و سرویس دهندگان بزرگ اینترنت در ایالات متحده مانند گوگل، یوتیوب، پاندورا، نتلیکس، لینکداین و فیس بوک خواسته تا به خواسته های کاربران برای عدم ردگیری و عدم بررسی فعالیت هایشان احترام بگذارند.
بسیاری از این سایت ها پس از مواجه شدن با درخواست عدم ردگیری فعالیت های خود در فضای مجازی، با نمایش پیام هایی به کاربران اطلاع می دهند که اطلاعات شخصی آنها در زمان بازدید را در اختیار اشخاص و گروه های ثالث قرار میدهند و از چنین کاری خودداری نمیکنند.
وقتی کاربران تنظیمات مربوط به عدم ردگیری یا Do Not Track را در مرورگرهای اینترنتی خود اعمال می کنند، تلاش می کنند تا جلوی جاسوسی سایت های تحلیل داده های کاربری، شبکه های تبلیغاتی و پلاتفورم های اجتماعی را بگیرند. اگر چه برخی شرکت های تجاری به این درخواست ها احترام می گذارند، اما اکثر آنها تلاش می کنند این تنظیمات را دور زده و باز هم اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری کنند.
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به عنوان رگولاتوری این کشور در تلاش است با تصویب قوانین جدید الزام آور از قانون شکنی هایی از این دست جلوگیری کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه
خبرنگاران جوان اینجا کلیک
کنید.
انتهای پیام/