یک نماینده مردم تهران گفت: برای تشکیل کمیته بررسی و نظارت بر اجرای برجام نکاتی باید نهایی شود که یکی از این نکات نامه و تضمینی است که باید از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا به ایران داده شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین طلا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به نادیده گرفتن منویات مقام معظم رهبری در اجرای برجام از سوی دولت گفت: معتقدم نقشه راه بعد تصویب برجام با تأیید مشروط مقام معظم رهبری و در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی مشخص و روشن شده است و از این قسمت به بعد موضوع نظارت در میان است که ضروری است کمیته بررسی و نظارت بر اجرای برجام در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شود.
 
وی در ادامه با اشاره به برچیده شدن سانترفیوژها در فردو، افزود: در برچیدن سانترفیوژها نمانیدگان در صحن علنی تذکری را به رئیس جمهور ارائه کردند.
 
طلا درباره حضور رستوارن‌های خارجی عنوان کرد: مساله ایجاد سه مغازه کی.اف.سی در شهر تهران مطرح بود که باید گفت یکی از این مغازه‌ها که بدون مجوز این مرکز را دایر کرده بود و  پلمپ شد و مجوز دو مغازه دیگر از حدود دو سه ماه پیش صادر شده بود تذکر گرفتند تا ظرف 48 ساعت تابلو خود را تغییر دهند.
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: شورای عالی امینت ملی در حال بررسی تشکیل کمیته نظارت بر اجاری برجام است و پیشنهادات لازم را در این خصوص داده است.
 
وی بیان کرد: برای تشکیل کمیته بررسی و نظارت جهت اجرای برجام نکاتی ضرورت دارد که نهایی شود که یکی از این نکات نامه و تضمینی است که باید از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا به ایران ارائه گردد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.