رسول کربکندی:

فدراسیون مقصر اتفاقات اخیر است/سپاهان قدرت خود را از دست داد

پیشکسوت فوتبال کشورمان، ضمن انتقاد از فضای فعلی فوتبال، فدراسیون را مقصر اصلی اتفاقات اخیر دانست.

فدراسیون مقصر اتفاقات اخیر است/سپاهان قدرت خود را از دست دادرسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیانیه‌های منتشر شده از افراد مختلف در روزهای گذشته گفت: این اتفاقات به هیچ وجه مورد تایید نیست، فوتبال ما پر شده از دعوا و بیانیه و شکایت و خوب نیست به ویژه وقتی که یک فرد شاغل در فدراسیون، با سرمربی تیم ملی به این شکل برخورد می‌کند، این‌ها همه نشان از بی نظمی‌های داخل فدراسیون دارد رسانه‌ای شدن چنین صحبت‌هایی نتیجه غیر حرفه‌ای بودن فدراسیون است و گرنه در هیچ کجای دنیا، یک سازمان وقتی فردی را منصوب می‌کند نسبت به او چنین رفتاری نشان نمی‌دهد این اتفاقات ورزشی ما را زیر سوال می‌برد و مقصر اصلی آن فدراسیون است.

کربکندی که سابقه زیادی در تیم ملی اصفهانی دارد درباره شرایط فعلی تیم سپاهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان دیگر قدرت گذشته را ندارد و وقتی تصمیم گیری‌ها به عهده بازیکن یا تماشاگر قرار بگیرد شاهد این گونه اتفاقات هم خواهیم بود.

 تعویض مربی در ایران عادی شده ولی این که یک بازیکن در حضور 2 مربی شاغل دو تیم، به عنوان سرمربی انتخاب شود اتفاق جالبی نیست.

وی افزود: به نظر من نوید کیا نباید چنین پیشنهادی را بپذیرد زیرا با این کار تمام اصول حرفه‌ای زیر پا گذاشته می‌شود و نباید انتظار نتیجه قابل قبولی داشت.

سرمربی سابق ذوب آهن، در ارتباط با تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر تصریح کرد: آماده نگه داشتن بازیکنان بدون مسابقه کار سختی است و این تعطیلی های پی در پی کار مربیان را بسیار سخت می‌کند وقتی که مربی در طول یازده هفته، سه بار شاهده چنین وقفه طولانی مدتی باشد قطعا اعتراض می‌کند و این اعتراض کاملا به جا است.

 متاسفانه تیم ملی و باشگاه‌ها برای خودشان تصمیم می‌گیرند و تعاملی در این بین وجود ندارد راه حل این مشکل ار نظر من یک جلسه هماهنگی بین مربیان و مدیران باشگاه‌ها  با سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون است.

 کربکندی همچنین درباره دیدار حساس ذوب آهن- پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که فردا در اصفهان برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: بازی سختی برای دو تیم خواهد بود و هدف آنها قطعا صعود به جمع چهار تیم نهایی است البته ذوب آهن به دلیل برخورداری امتیاز میزبانی، شانس بیشتری دارد اما پرسپولیس هم به مرور زمان به خود باوری بیشتری رسیده و تیم ذوب آهن برای برتری در این دیدار به یک بازی منطقی نیاز دارد.

 دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس 14.30 دقیقه‌ی فردا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار