کربکندی: کی‌روش یا بهانه می‌گیرد یا می‌داند چه آینده‌ای دارد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است دو مسئله این شایعات را در خصوص کی‌روش بوجود آورده است.

کربکندی: کی‌روش یا بهانه می‌گیرد یا می‌داند چه آینده‌ای دارد
رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شایعه رفتن کی‌روش از تیم ملی بیان کرد: ایران برای کی‌روش جای بدی نبوده و این مربی از این صحبت‌ها دو منظور را دنبال می‌کند. یا به دنبال امکانات بیشتر برای تیم ملی است یا اینکه می‌داند چه کار سختی در آینده دارد و برای رفتن بهانه می‌آورد.

وی ادامه داد: کی‌روش با توجه به وضعیت فوتبال ایران بیشتر به دنبال امکانات بهتر برای تیم ملی است و فکر می‌کنم در این شرایط ایران را ترک کند. رفتن کی‌روش در این زمان به تیم ملی لطمه می‌زند.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی انجام گرفته است. جوان‌ها و شاخص‌های ایران در لیگ دیده شده‌اند اما کی‌روش باید بداند روزهای سختی را پیش‌رو دارد.

سرمربی تیم ملی از اینم مسئله آگاه است و محک زدن بازیکنان در این چنین بازی‌هایی کمک فراوانی به تیم ملی می‌کند.

وی افزود: جوان‌هایی که خواب تیم ملی را نمی‌دیدند در ترکیب اصلی تیم حضور دارند و این می‌تواند انگیزه‌ها را در بازیکنان افزایش دهد.

کربکندی در ادامه گفت: کی‌روش به تناوب از همه بازیکنان استفاده می‌کند و همه آن‌ها در اختیار مربی قرار دارند و کمتر بازیکنی در ایران وجود دارد که در تیم ملی دیده نشده باشد و فکر می‌کنم نخبه‌های این اردوها تیم متحدی را برای تیم ملی تشکیل خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیر یا زود این پوست اندازی‌ها و تغییر نسل درفوتبال کشور باید رخ می‌داد و امیدوارم این جوان‌ها در آینده نسل خوبی را برای ایران بوجود آورند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کی‌روش ، تیم ملی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.