معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد در نظر دارد تا پایان آبان ماه سال جاری تمامی کد رشته‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی  کنترل و نظارت بر روی رشته‌هاست و تا کنون کار بررسی رشته‌ها در استان‌هایی مانند سیستان بلوچستان، لرستان، خوزستان، بوشهر، ایلام،‌کرمانشاه،‌ خراسان شمالی،‌جنوبی و رضوی و همچنین استان گلستان به پایان رسیده و هدف ما بر این است که تا آخر این ماه بررسی کد رشته‌ها در تمامی استان‌ها پایان پذیرد. 

وی در پایان‌ اظهار کرد: اولویت‌ در بررسی کدرشته‌ها، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی است تا بتوانیم کم و کاستی‌های موجود در رشته‌ها را حذف کنند تا دانشجویان با خیال راحت به ادامه تحصیل بپردازند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
سلام ممنون بازم دم شما گرم منتظر آخر آبان میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
رشته های بدون مجوز وزارت علوم , بدون استاد حذف شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید
امروز بعد از گزارشی که پخش کردین رفتم رشته محل هایی که مورد تایید وزارت علوم بود رو نگاه کردم ولی رشته ای که من امسال ورودی مهر 94 پذیرفته شدم توو لیست نبود حالا من باید چیکار کنم؟؟انصراف بدم یه سال به باد میره در ضمن وقتی خرداد 94 لیستو دادن و توو لیست نبوده چرا میزارن دوباره دانشجو جذب کنن؟؟
آخرین اخبار