به همت خیرین مدرسه ساز، هنرستانی در منطقه 16 تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز بانو معماری در منطقه 16 تهران که امروز 11 آبان ماه در هنرستان دخترانه معماری و با حضور مسئولان آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز برگزار شد،  خانم معماری ضمن تشکر از افتتاح این هنرستان گفت: ما در آموزه‌های دینی خود توصیه‌های زیادی برای کارهای خیر شده‌ و باید مطابق با این فرهنگ ویژه عمل کنیم و به طور کلی دین ما برای کسب دانش اهمیت ویژه‌ای قائل شده‌ است و یکی از راه‌های کسب دانش و ترویج فرهنگ مدرسه سازی به کمک خیرین است. 

این خیر در خصوص این پروژه افزود: این هنرستان با امکانات ایده‌آلی فراهم شده است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و هزینه 3 میلیاردی در پی داشته است. 

وی در پایان گفت: افتتاح این هنرستان بدون کمک مسئولین امکان نداشت و جای تشکر ویژه از اداره کل آموزش و پرورش همچنین رئیس سازمان نوسازی به نام مهندس ساکی را دارد که کنترل مالی این پروژه را بر عهده داشته است. در پایان مراسم نیز تقدیری از این خیر شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۱:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۷
سلام.خسته نباشید.حقیقت ما یه دبستان داریم که از لحاظ امکانات و تجهیزات و فضای آموزشی و پرورشی و همچنین فضای ورزشی در مضیقه هست.حتی یه زمین ورزشی نداریم با اینکه حیات مدرسه بزرگه و میشه میدان سبز ایجاد کرد.یه کلاس هم تو کانکس داریم که با سرمای بد زمستان و گرمای شدید خوزستان امکان تحصیل را زجرآور میکنه حالا اگر مقدوره این نوشته را جهت کمک خیرین در اختیارشون بزارین تا با بازدید شاید بتونن مشکلی از مدرسه حتی رنگ آمیرزی کلاس ها یا هوشمندسازی یا گل کاری یا هر کاری قبل از آغاز سال جدید مرتفع کنند.سپاسگزارم.
آخرین اخبار