فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ،از کاهش 7 درصدی جرائم مختلف در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز  در نشست خبری ،گفت : در حالی که در 10 سال گذشته شاهد افزایش جرائم دراین شهرستان بودیم ، این روند در سال 93 نسبت به سال 92 ، 2 درصد و در 7 ماه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال 93 ، 7 درصد کاهش داشته است.

وی افزود : در این مدت در جرائم خشن از جمله سرقت مسلحانه تا به امروز هیچ موردی نداشتیم.

سرهنگ نوروزی با بیان این که 75درصد جرائم همچون سرقت را معتادان ولگرد مرتکب می شوند افزود : جمع آوری این معتادان از اولویت های پلیس است و از این نظر در کشور رتبه اول را داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تقویت گشت موتوری را از دیگر برنامه های این حوزه عنوان کرد و گفت : با توجه به ترافیک سنگین شهر تبریز ، گشت موتوری 100 درصد تقویت شده و در کمترین زمان ممکن در هر نقطه از این شهر حاضر می شود . بطوری که از این نظر نیز در کشور به عنوان یگان برتر معرفی شده و فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز هم در جشنواره مالک اشتر سال 93 ، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ نوروزی با اشاره به این که میزان سرقت خودرو 5 درصد و نیز کیف قاپی نسبت به سال 93 درحد زیادی کاهش داشته است ،افزود : در این مدت همچنین دستگیری سارقان 5درصد افزایش یافته و 85 درصد سرقت ها در سال 94 نیز کشف شده اما در بحث نزاع فردی متاسفانه افزایش آمار داشتیم.

وی گفت : امسال در دهه محرم در ملاعام هیچ مورد قمه زنی نداشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز همچنین ارتقای امنیت اجتماعی و موضوع مکنا ( مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) از جمله بهسازی محیط های کلانتری و تعالی رفتار کارکنان انتظامی را از اهم اهداف این فرماندهی و نیز احساس امنیت را از خود امنیت مهم تر دانست و از همشریان خواست تا از طریق نصب دوربین‌های مدار بسته ، نگهبان محله ، اعلام موارد مشکوک به پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش جرائم به پلیس کمک کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.