رییس هیات شنای آذربایجانشرقی گفت: تبریز میزبان رقابتهای شنای مسافت کوتاه مردان قهرمانی بزرگسالان کشور جام سرداران شهید آذربایجان 12 و 13 آبان ماه خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ابراهیم فیروزی با بیان اینکه رقابتهای شنای مسافت کوتاه مردان قهرمانی بزرگسالان کشور جام سرداران شهید آذربایجان در استخر ابادگران تبریز برگزار می‌شود،افزود: تیمها از 11 آبان ماه وارد تبریز خواهند شد.

وی تصریح کرد : پیش از این مسابقات شنا مسافت کوتاه پسران و دختران در رده سنی نوجوانان زیر ۱۵ سال  تحت عنوان "جام قهرمانی آذربایجان” ۱۰ و ۱۱ شهریور و ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه سال جاری در استخر آبادگران تبریز برگزار شد.

رییس هیات شنای آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان داشت : در رقابتهای قهرمانی مسافت کوتاه جام ولایت در مشهد نیز تیم استان توانست با کسب 6 طلا و 4 نقره و مقام چهارمی تیمی بهبا درخشش شناگران میانه ای به کار خود پایان دهد و برای مسابقات تبریز برای رفتن بر روی سکو آماده می شویم.

ابراهیم فیروزی گفت: هیئت شنا وظیفه توسعه قهرمانی و همگانی شنا را دارد که با برگزاری رقابتهای متعدد کشوری و حمایت آموزش و پرورش و بخش خصوصی ،استعدادیابی مهمترین موقله فعالیتی هیات استان است.

وی درباره نظارت هیئت شنای استان بر عملکرد استخرها اظهار کرد: در کل استان 80 استخر داریم که کنترل زیادی بر عملکرد این استخرها در سال 1394 هم در جهت تفریحی و هم قهرمان پروری از استخرها داریم ولی نیاز است استخرهایی که از طرف بخش خصوصی اداره می شوند، به قهرمان پروری توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس هیئت شنای استان آذربایجان شرقی گفت: از آن جا که بخش خصوصی بیشتر در جهت درآمدزایی کار می کند و به قهرمان پروری نمی پردازد، هیئت شنا وظیفه دارد بحث قهرمانی و همگانی این ورزش را توسعه دهد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.