معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تا پایان امسال 100 روستا و دو شهر فاقد گاز طبیعی با اختصاص 100 میلیارد تومان گازرسانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛منوچهر حبیبی افزود : برای کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و برای توازن و ارایه خدمات رفاهی به قشرهای مناطق دور افتاده در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، پروژه گاز رسانی به روستاها و شهرهای محروم از نعمت گاز طبیعی با اعتبار بیش از 100 میلیارد تومان در دستور کار استانداری قزوین قرار دارد.

این مسئول به مناطق محروم از نعمت گاز طبیعی در قزوین اشاره کرد و افزود: در منطقه الموت قزوین که از منابع بکر برای توسعه کشاورزی و دامداری بهره‌مند است ولی با مشکلات رفاهی ساکنان این منطقه مواجه بوده که سعی در تسهیل خدمات‌رسانی به این منطقه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: در سال 94 چند پروژه‌ عمرانی در سطح ملی و استانی در استان قزوین به مرحله اجرا در می‌آید که تحولی در منظر شهری و روستایی استان قزوین ایجاد می‌کند.

این مسئول افزود: روستاهای تحت پوشش گاز طبیعی استان قزوین در حال حاضر 74 درصد بوده که با تکمیل این پروژه در منطقه الموت، پیشرفت چشمگیری در فراگیر شدن سیستم گازرسانی به مناطق محروم را شاهد هستیم.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.