دیدار 2 تیم یوونتوس و تورینو با پیروزی 2 بر یک بانوی پیر به اتمام رسید.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : دیدار 2 تیم یوونتوس و تورینو در شهرآورد دلا موله با پیروزی یوونتوسی ها به پایان رسید تا این تیم 15 امتیازی شود.  
 
این دیدار که از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه المپیک یوونتوس برگزار شد در پایان با برد بیانکونری همراه شد، تا این تیم با یک بازی بیشتر تغیر زیادی در جدول لیگ ایتالیا کند.
 
شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با تک گل پل پوگبا ستاره فرانسوی شان در دقیقه 19 پیش افتادند و تا پایان نیمه اول نیز این پیروزی شان را حفظ کردند تا اینکه تورینی ها فشار حملات خود را روی دروازه بانوی پیر ادامه دادند تا سزاره بوو در دقیقه 51 نتیجه این دیدار حساس را یک بر یک کند.

اما این پایان کار نبود قهرمان فصل گذشته سری A در دقیقه 94 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند و فاتح دربی دلاموله شد.
 
گل پیروزی بخش یووه در این دیدار را کودرادو در واپسین ثانیه ها به ثمر رساند.
 
پس از این گل حملات 2 تیم فایده ای نداشت و دربی دلاموله با پیروزی مردان آلگری به اتمام رسید.
 
شاگردان ونتورا با این شکست 15 امتیازی ماندند و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر رقبا در جدول سری A به رده یازدهم جدول رسید و همشهری این تیم با15 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.
 
تخستین دیدار این 2 تیم در سال 1907 و با برتری 2 بر یک تورینی ها ادامه داشت و تا به حال نیز در 231 بار مصاف این 2 تیم 97 بار یوونتوسی ها پیروز میدان بودند و 73 دیدار این 2 تیم نیز با برد تورینی ها همراه بود.
 
 همچنین 2 تیم شهر تورین نیز 63 بار به تساوی رضایت دادند.
 
همچنین از پرگل ترین بازی این 2 تیم می توان به شکست دادن 8 بر 6 و 7بر 2'تورینی ها به بانوی پیر در سال های 1913 و 1914 اشاره کرد ، پرگل ترین پیروزی یوونتوسی ها مقابل همشهری خود نیز به برد پنج بر صفر این تیم مقابل تورینو در سال 1995 بر می گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: یوونتوس ، دلاموله ، تورینو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار