مسابقه فرهنگی سوگواره کوکب هدایت به همت امور بانوان شهرداری کاشان برگزار می شود.

«کوکب هدایت» در شهر محتشم کاشانی سوگواره می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مسئول امور بانوان شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این مسابقه فرهنگی با موضوع زنان کربلا در چهار قالب شعر، متون ادبی، داستان و مقاله اجرا می شود.

نرجس قربانیان، مهلت ارسال آثار به مسابقه فرهنگی سوگواره کوکب هدایت را تا پایان آبان ماه یادآورشد و افزود: عناوین معرفی شخصیت بانوان کربلا،نقش تربیتی خانواده در رستگاری شهدای کربلا،حجاب و عفاف بانوان کربلا، عرفان حضرت زینب(س)، جایگاه مدیریتی زن در کربلا، توجه به مسائل اخلاقی از سوی بانوان کربلا در روز واقعه، توجه به منزلت و جایگاه زن در کربلا از محورهای این مسابقه است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورا، بیان نقش و جایگاه زنان در ماندگاری نهضت عاشورا و معرفی آنها به عنوان الگو به بانوان شهرستان مسابقه کوکب هدایت از جمله اهداف مسابقه است.

به گفته وی، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به ایمیل koukaban_meraj@yahoo.com
ارسال و یا به فرهنگسرای معراج واقع در خیابان آیت الله کاشانی کوی ملک آباد تحویل دهند.

مدیر فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ارسال حداکثر دو اثر اثار شعری شرکت کنندگان در دو قالب شعر کلاسیک و نیمایی را یادآورشد و گفت:آثار ارسالی تکراری نباشد و در کتاب، مجله یا سایتی منتشر نشده باشد.
قربانیان اظهارداشت:آثار در بخش متن ادبی نیز باید حداکثر یک صفحه A4 با فونت zarو اندازه 14 باحاشیه صفحه یک و نیم سانتی متر و فاصله سطور یک سانتی متر ارسال شود.

وی تصریح کرد:علاقه مندان به شرکت در بخش داستان هم می توانند سه اثر با داستان هایی حداقل هزار کلمه و حداکثر سه هزار کلمه ارسال کنند.

به گفته وی، داستانها در فونت Tahoma اندازه 14 به ایمیلkoukaban_meraj@yahoo.comو یا به آدرس خیابان آیت الله کاشانی، ملک آباد، فرهنگسرای معراجارسال شود.

مسئول امور بانوان شهرداری کاشان ارسال مقالات حداکثر در 10 صفحه A4 با فونت Tahoma اندازه 14 را خاطرنشان کرد و گفت: چکیده مطالب در پایان به اندازه پنج خط عنوان شود.

وی گفت:مقاله نیاز به منبع و مقدمه ندارد لذا نظر و دیدگاه فرد در مورد موضوع مسابقه بیان شود.

به گفته وی، به نفرات برتر در هر رشته کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهر ، کاشانی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.