اصفهان؛

تربیت 700 حافظ قرآن در موسسه "حافظان وحی" کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از تربیت 700 حافظ قرآن در موسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مصطفی جوادی مقدم در حاشیه بازدید از دفتر مرکزی این موسسه و مدیر عامل آن در گفتگو با خبرنگاران گفت: بیشترین تعداد این حافظان از بین خواهران هستند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های 16 ساله این نهاد قرآنی و تلاش های آنها در خصوص مدرسه قرآنی و 3 شعبه دیگر این موسسه گفت: این موسسه از شاخصه های ارزشمند قرآنی شهر دارالمومنین کاشان است.

به گفته وی استقبال گسترده شهروندان کاشانی و ثبت نام 1266 نفر در چهاردهمین دوره آزمون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن نیز نشان دهنده علاقه و انس اقشار مختلف شهرستان به برنامه ها و فعالیت های قرآنی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در ادامه پیشنهاد تشکیل جلسات منسجم با حضور خیرین قرآنی در موسسه موسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی در این شهرستان به مسوولان این موسسه را تاکید کرد و گفت: تشکیل این جلسات به منظور رفع مشکلات مادی حافظان وحی و نهادهای قرآنی شهرستان به همت خیرین برگزار شود.

جوادی مقدم در پایان اظهارداشت: موسسات فرهنگی قرآنی ضمن ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی بنیه اعتقادی و اخلاقی شهروندان را نیز تقویت و مستحکم می کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تربیت ، قران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.